Pages

Monday, April 26, 2010

Facebook Lagi

Sekarang ni demam FB.Budak-budak tadika pun dah de FB.Siapa-siapa yang ade FB mesti join pelbagai groups or pages yang telah dicipta di FB ni(bahasa panjangnya Facebook ataupun MukaBuku).So, saya nak senaraikanlah sikit groups or pages ni, mane tau de sape2 yang berminat boleh la cari kat FB ye..;)

Persatuan Salah Cakap
Dalam banyak-banyak group ini yang paling suke.Group ni memang seronok.Agak-agak tension tu lehla join group ni.Bile bace post2 dorang memang leh gelak kuat-kuatlah.Hilang sikit kedut kat muka tu.

Wanita Islam Dilarang Memakai Legging
Baru jumpa group ni. Saya takde legging pun..:D

KAMI SUKA KUNYAH AIS BILE AIR DAH HABIS!!
Tak sangka ade gak yang nk cipta pages camni.Ramai gak yang join.

Persatuan Penggemar Karipap Nasional
"Hentikan penjualan karipap inti angin..!!" Memang terbaik pages nie.Kepada minah-minah atau mamat-mamat karipap cepat join.Kot-kot boleh dapat karipap percuma untuk sarapan tiap-tiap hari.haha..

saya ada BF/GF, kalau saya ada SKANDAL, saya tetap sayang BF/GF saya! ♥ ♥
Mr Payne boleh tak saya nak join???haha...Kelakar je groups ni.Boleh mencetuskan perang dunia nie kepada sape-sape yang join. Lebih-lebih bile pakwe/makwe dorang sangat sensitif.Mr Payne, saya sayang awak tau..*malu*

Macam-macam lagi groups or pages yang pelik-pelik.Itu belum dikira dengan "I hate...","I like....", '1,000,000 Fans..." dan sebagainya lah. Kesimpulannya, ada yang memberi manfaat kepada kita dan ada yang hanya untuk suka-suka.

No comments: