Pages

Saturday, May 8, 2010

Customer x always right!

Haha, tajuk yg sedikit flaming ditujukan pada seorg mamat kolej (Mr.S) yg nk deal t-shirt ngn sy mlm td. smpai pkul 1 pg dier dok kacau, sibuk nk deal2, kelam kabut aku tgk mamat foreigner nih. aku tgh lepak ngn kwn2 leh lak terganggu dgn customer nih.

U so anoying Mr.S.haha.. come on la, kalo nk deal pun siang2 harila, nih malam2 buta ko kaco aku. Aku wlaupun terganggu dgn calling dier berpuluh2 kali tu, tetap melayan secara professional. Tp dier nih mmg x faham keadaan org len, dier fikir psl dier jer. Bengong lu Mr. S.

Die ni nak deal bisness online, tp x reti nk berbisness secara online.
Demm.. If u dont have the trust, dont deal online dude. pegi jer beli tshirt ko tu kat pasar raya ke, pasar malam or pasar borong.
Pergh..marah btol aku..

cool down sket, ti blog ni jadi blog2 MAKI HAMUN mcm trend terkini penulisan blog.

Tengah aku melayan air jambu batu jumbo(big mug) kt restoran depan umah aku, dier kol lg.. demm..dr aku kt downtown td dier dok kaco aku.

smpai la pagi nih, last2 aku cancel deal sebab byk sgt songeh ko nih.
do respect seller also dude,u are not always right.hahaha.

sekian entry flaming dr sy.
payne

1 comment:

Ridhuan said...

pergh.. marah nmpk abg payne..