Pages

Monday, July 5, 2010

Terjah Makan datang lagi.. Burger Taman Segar!

GERAI BURGER TAMAN SEGAR




Fuhh..makin hangat plak blog terjah makanan nih..hehe. thank kwn2 yg support dr depan,blkg,bwh dsb. Tnpa sokongan kalian, krew Penerjah kami x dpt menjalankan penerjahan secara rancak. So..untuk episod kali ini kami memilih gerai burger Taman Segar(name kedai x tau la bro). Terletak di hadapan port lepak aku iaitu Leisure Mall, berada di hadapan 7E dan Bank Muamalat.

Gerai beger nih dikuasai oleh 2 org anak muda yg bertungkus lumus menghasilkan beger yg lazat dan juicy!. adehh..lapa la plak..saje bg lu org terliur.haha..Gerai beger yg suatu mase dulu menjadi "legend" komuniti taman segar, byk meninggalkan kenangan pahit dan buruk kepada sesetengah org. Pembuat beger(brader buat beger tu) yang saling bersilih ganti, tetapi tapak tersebut sentiasa menjadi pilihan penggemar "STREET burger". so, korang usharla gmbr burger yang aku tapau tadi, dan ikuti ulasan tersebut. cekitout bebeh!!



Gerai : Gerai Burger Taman Segar
Lokasi: Cheras,Taman Segar, depan 7E dan Bank Muamalat.
Harga makanan/minuman : Burger standard : RM2.20
Waktu beroperasi: Petang sampai tengah malam/pagi


Review:
- Burger yang lazat, cukup waktu masakan, sayuran kobis dan timun yang fresh dari ladang, campuran sos turun temurun yang boleh melelehkan air liur pada bila2 masa dan yan pnting, masa menunggu yang kurang..lebih effisien dari McD(bergantung pada waktu dan cuaca)

- sedikit kritikan membina ialah sos yang sgt sdikit,kalo byk dan melimpah ruah adunan sos dan mayonis tu lagi membuatkan berger menjdi lazat.


SEDAP DIHIDANG BERSAMA AIR SIRAP ROS AIS





sekian dr sy,

payne
Krew Penerjah Makan



1 comment: